Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle
Uiteraard is dat zo. Het is echter wel de overheid die communiceerde dat de burger thuis zat; en misschien wel terug zijn/haar bezigheid wou, als argument voor de recente beslissingen. En dan is het hek van de dam natuurlijk ... Dan wil iedereen "zijn" bezigheid; want uw bezigheid, is even belangrijk dan die van mij.
Wat betreft doe-het-zelfzaken, hadden ze ook kunnen weten welke wind er zou waaien. Ik kan er inkomen, dat mensen zaken moeten herstellen die soms wel heel dringend zijn. Verven bijvoorbeeld is niet dringend; maar je kan het wel gaan kopen nu. Juridisch is dit dus een verplaatsing die niet essentieel is...
|
natuurlijk ging er weer een hoop gezever van komen.
Getuige dit topic
Citaat:
|
Kijk, (nogmaals) dit soort beslissingen zijn nooit simpel. Het is niet Jos en Marie die daar aan tafel mag gaan zitten om het plan uit te werken. Maar de mensen, die daar wel mogen zitten; dat zijn de mensen die daar goed hun brood mee verdienen. Van hén verwachten we wel een oplossing. En met dit voorstel (de manier waarop het is uitgewerkt), heb ik veeleer de indruk dat Jos en Marie er deze keer wel bij waren.
|
Nogmaals ...ik zie geen reden om dat te denken
Ik zie wel veel gezever en ongenoegen en dat gecombineerd met het reeds bestaande ongenoegen van de vermeende staatsgreep door die Francophonen die men a priori niet vertrouwd en waarvan men denkt dat ze dik met ons voeten aan 't rammelen zijn.
Hou je gewoon bij de feitelijkheden en maakt het toch niet zo moeilijk.
Men wou iets doen (waarschijnlijk ook op aanraden van psychologen etc) dat zowel een grote nutsfactor had als diverse bezigheden kon bewerkstellingen...de DIY's zijn dan echt geen slechte keuze
over dit
Citaat:
|
Juridisch is dit dus een verplaatsing die niet essentieel is...
|
moet ge niet beginnen want dit valt daar dan natuurlijk buiten...de maatregelen, uitzonderingen en de uitgeschreven wetten passen komen net uit de crisismanagment-regering