Los bericht bekijken
Oud 21 april 2020, 00:50   #5
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Klein Kasteeltje gaat weer open, op afspraak.

En ik die dacht dat de huidige covid-19 viruscrisis garant zou kunnen staan hebben om ze niet meer te ontvangen en terug huiswaarts (de landen waar zij van aangevaren/gestapt gekomen zijn bedoel ik) te sturen.

Maar niets is minder waar want men blijft ze bepamperen om welke reden dan ook?

p.s.

Misschien had men van dat Kleine Kasteeltje beter een tijdelijk ziekenhuis kunnen maken of is dat te ver gezocht?
Dat kan allemaal mijn Beste, dat is geen probleem maar wij moeten ons aan de gekste regeltjes houden want oeioeioei, anders kunnen we dat virus niet de baas.

We mogen wel met de auto naar een supermarkt of een doe het zelf rijden voor een pot verf te halen ( dat zal onder hoogdringend vallen zeker ) en daar mag je dan lekker tussen een dertigtal, voor u compleet vreemde mensen, rond kuieren waarvan minstens 80 % niet eens een mondmasker draagt.

Maar als je dan aanvraagt om vooraan in Nederland een caravan te mogen ophalen en dit terwijl je compleet geïsoleerd helemaal alleen in je auto zit en waar geen andere personen bij betrokken zijn, dan mag dat niet want ge moest zo eens besmet worden of iemand anders besmetten door,... ja door wat eigenlijk, Joost mag het weten maar Joost schijnt het ook niet te weten.

Maar ze maken regeltjes waarbij ze uitblinken in domheid. Meer grootdoenerij dan efficiëntie, typisch Belgisch. En dan staan ze er versteld van dat de bevolking hun idiote regels aan de laars lappen.

Zelfde vraag heb ik gesteld bij de Nederlandse autoriteiten en antwoord gekregen.

Geen probleem, maar ze raden wel aan er voor te zorgen dat je een of ander bewijs zou bij hebben van wie of waar of welke caravan je gaat ophalen.

Staat ge er nu versteld van dat Nederlanders over ons spreken van "Domme Belgen"?

Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2020 om 01:01.
Garry is offline   Met citaat antwoorden