Los bericht bekijken
Oud 22 april 2020, 13:32   #185
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Mijn stokpaardje, de publieke omroep; al een paar jaar trouwens.

Nu, tijdens dit corona-tijdperk, wanneer ik naar het journaal kijk, heb ik trouwens veeleer de indruk dat ik naar Afrit 9 of Man bijt Hond aan het kijken ben. Het gaat buiten de dagelijkse cijfers, werkelijk nergens meer over.

Maar zelfs los daarvan, mag er stevig gesnoeid worden.
Hooguit behoudt VRT haar rol als orgaan die de burger informeert. Entertainment (hoewel ik bij momenten ook kan genieten van een film/reeks) is eigenlijk niet de taak van een overheid. Voor dat soort zaken, zijn de alternatieven legio.

Vanzelfsprekend, elke vorm van religie. Subsidies mogen meteen afgeschaft worden. Wie Harry Potter wil lezen, moet die boeken ook zelf kopen ...

Verder mag er (nog wat meer) gesnoeid worden in de kunst-en cultuursector.
Als je jezelf 'artiest' noemt, maar zonder subsidies kom je er niet, dan ben je misschien gewoon niet zo geweldig als je zelf denk/hoopt te zijn.

Er zijn wel meer punten; maar dit zijn voor mij wel de punten die het eerst bij me opkomen.
Haha....gezien de VRT ook al lang zijn "technische diensten" (dat zijn die mensen die iets weten van zenders en zo) weggepensioneerd heeft blijft er dus ...niks...meer over....
kelt is offline   Met citaat antwoorden