Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Die komen natuurlijk uit 't zelfde fabriek 't zou er nog aan mankeren ook maar al eens een consumer IBM neffen nen echten gezet, ... al eens nen Thinkpad in uw handen gehad of ne goeiekope ibm laptop voor de bedrijven met geen geld, maar wel IBM ambitie, ... groot verschil zulle !
|
IK weet wat voor laptops ze hier gebruiken en heb al gewone IBM's van in de winkel gehad en ik zie geen verschil buiten dat er op de werk laptops minder op zit. Dat zijn dus gestripte (en goedkopere) PC die ze vie de winkels verkopen.
Citaat:
Ik bedoel hier graffical PC workstations dat zijn bakken met dubbele processor in 2 harddisks, een ton geheugen, DVD/RW + nen DVD player, + extra bay's en expansiesloten, 6 USB poorten on board NIC (gigabit natuurlijk ) enz... enz...
|
Lijkt le heel zeldzaam dat zoiets verkocht word hoor, de PC's hier zijn weeral gestripte PC's die IBM verkoopt via de winkels . Zoveel mogelijk geintegreerd en alles zo basis en goedkoop mogelijk.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."
-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor
The second in command of the Third Reich
|