Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Ik zal mijn woorden van enkele posts geleden moeten inslikken....
Adidas zit WEL in slechte papieren en het Moffen-gouvernement heeft al ruimhartig steun gegeven....
https://businessam.be/geblutst-adida...s-tweede-kans/
Hoe KUNNEN inmiddels verschillende Europese regeringen straks nog afkomen met GELUL over "markt"......Bedrijven die WEL op eigen kracht deze crisis zouden kunnen doorkomen (en er moeten er genoeg zijn hoor) worden straks VERSCHRIKKELIJK gestraft voor hun goede managementsbeslissingen van indertijd,want,tenslotte,worden de "knoeiers" als puntje bij paaltje komt toch ij leven gehouden...
Wara zijn we mee bezig?
Op deze manier KAN er toch geen vernieuwing in de economie ontstaan?
Er zullen er heus nog wel zijn hoor die sportschoentjes met wat streepjes op in de slavenlanden laten maken en (te) duur verkopen?
komaan zeg....
|
Bijna de totaliteit van de bedrijven komt hier niet zonder kleerscheuren af dat heeft niet met goed of slecht management te maken.
Trouwens voor wat het waard is. Torfs, de manager van het jaar, heeft in één klap 24 mensen ontslagen. Zelf vind hij dat hij goed bezig is door die overbodige mensen te ontslaan want dat dit net net goed management is. Niet doen zou volgens hem slecht management zijn en daar geef ik hem volledig gelijk in.
Uit De Tijd van vandaag trouwens:
Personeelsdienstbedrijven als SD Worx en Acerta krijgen van bedrijfsleiders veel vragen over hoe ze werknemers kunnen ontslaan. 'We verwachten voor de zomer de eerste aankondigingen voor herstructureringen in het najaar.