Los bericht bekijken
Oud 29 april 2020, 17:15   #56
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als het jouw bedoeling is om de vrije meningsuiting van Ampe te verdedigen dan kan ik dat alleen maar toejuichen!
Dat Ampe haar gedacht zegt is niet te vergelijken met als Belgisch senator met drugs betrapt te worden in Thailand, en om die reden de laan te worden uitgestuurd. Quicky heeft voor zover ik weet zijn belofte niet gehouden dat hij een jointje zou opsteken in de senaat als hij verkozen geraakte. Bij de VU zouden ze dat ook niet gepikt hebben.

Het gaat hier NIET over de Brusselse, Vlaamse of Waalse partijfracties, noch over de federale staatsstructuur maar om Els Ampe die zal worden buitengeshot door de VLD wegens "anders denken". JIJ zou je daar beter over verwonderen ipv van het eigenaardig te noemen dat de Vlaams Nationalisten zich daarover verwonderen. Niemand verwondert zich over de partijtucht bij de VLD. Ampe is niet de eerste die wordt buiten gebonjourd bij de VLD omdat ze "anders denkt" dan de blauwe kopstukken die het voor het zeggen hebben. En zij zal niet de laatste zijn.
Het is mijn bedoeling om de vrijheid van mening van alle parlementsleden te verdedigen (binnen het wettelijk kader).
En ik denk dat Ampe geluk heeft dat ze bij de VLD zit. Bij de NVA was ze allang gedefenestreerd.

Overigens zeg ik niet dat Ampe gelijk heeft.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 april 2020 om 17:16.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden