Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2020, 15:54   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oh maar dat is allemaal geen probleem; zolang de Vlaming geld heeft en la Belgique dat via links bedrog en de omvolking van de Vlamingen kan aftroggelen... Welke Belg zeurt daar nog over???
Op de lange duur zou je nog gaan geloven dat de Vlaming zich graag laat aftroggelen?

Maar er zijn de laatste btijden toch aardig wat mensen die dat echt ferm beu zijn dat afgetroggeld worden en naast dat aftroggelen in de meeste gevallen als men er dan toch een beetje tegen in gaat meestal nog het deksel op de neus krijgt.

Of zal al dat afgetroggel de splitsing van België in de hand werken?¿

p.s.

Asielzoekers en illegalen trap onder hun poep geven en gelijk terugsturen, problem solved & case closed?

U denkt O! wat grof Uni maar mijn zin spruit voort uit een hersenspinsel, mijn laatste hersencel aan het werk dus:

Stel dat wij ooit 'ons' land moeten ontvluchten dan stel ik mij de vraag of wij ook overal ten velde zo goed ontvangen zullen worden en alles gedaan krijgen en men ons zal blijven bepamperen????

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 mei 2020 om 16:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden