Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2020, 08:59   #92
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Idd.

Mijn ouders en schoonouders hebben hun erfenis gehad toen ze zelf voorbij de 60 waren.

Aangezien ik hoop dat mijn ouders goed oud worden (ik ben familieman) zal dat voor mij ook op die leeftijd zijn.

Men moet er voor zorgen dat jonge mensen hun eigen geld kunnen verdienen.
2
Ik zou dat zelfs wat willen uitbreiden: je moet zorgen dat ze leren werken, leren waarderen waarvoor ze werken, laten weten dat er niets voor niets is ...

Zeker in huidige tijden waar sommigen vlug scheiden, en daarbij liever veel centen zien verdwijnen naar advocaten, dan te scheiden in onderling respect.

Ik heb mijn kinderen van in het begin zachtjesaan geholpen. Door mee te helpen met een beperkte som per maand aan de afbetaling van hun eerste huisje.
En toen ik zag dat alles goed verliep, dan een wat zwaardere injectie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden