Los bericht bekijken
Oud 17 mei 2020, 08:37   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Zelf heeft ze daar blijkbaar weinig van gemerkt, afgaande op haar tweet erover.
https://twitter.com/Sophie_Wilmes/st...20224518283264

Dat soort tweets kan ik gewoon niet begrijpen. Je weet dat tegenwoordig alles wat je doet; en al helemaal in functie van eerste minister, op de voet wordt gevolgd.
Als je zo een signaal (verzorgend personeel die je letterlijk de rug toekeert) ziet; en dan vrolijk gaat tweeten hoe geslaagd alles was (zonder ook maar enigszins te refereren naar de taferelen - hoe pijnlijk ook), dan zet je gewoon zelf in de verf, dat de houding van het verzorgende personeel geheel terecht was. Ze maakt met dat soort tweets pijnlijk duidelijk, dat het verzorgende personeel een punt had.
Dat is inderdaad raar want was de regel niet: 'hoge' bomen vangen véél wind? (in dit geval is hoge niet echt op zijn plaats als het om Wilmès gaat maar kom ik maak die regels niet)

Ik heb even alle registers moeten open trekken want ik doe niet aan Tweet & FB of Instagram maar ik heb het wel kunnen lezen.

Misschien zijn er wel mensen die dachten: Va te faire foutre Wilmès.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 mei 2020 om 08:40.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden