Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Wat ik me stilaan begin af te vragen is of het leven nog veel zin zal hebben ? Gaan we zo voor eeuwig moeten verder doen ? Nooit meer naast iemand mogen zitten...nooit meer mogen praten met iemand zonder dat dat echt niet anders kan ? Nooit meer naar een concert of bioscoop ? Nooit meer naar een sportwedstrijd ? Alleen nog les volgen via de laptop ? Nooit meer spontaan flirten ? Nooit meer iemand knuffelen ? Nergens meer heen zonder aan tien regels te voldoen ? 34 keer per dag uw handen wassen ? Nooit geen glas meer mogen drinken op een terras ? Nooit meer op reis behalve dan binnen een cirkel van 100 km ? Nooit meer een markt bezoeken of een salon ? Nooit meer naar de fitness ? Nooit meer gaan zwemmen ? Nooit je meer spontaan en onbezonnen op een strand neer vleien ? Nooit geen vrienden meer een lift geven ?
Ik weet niet mocht ik nu jong zijn om welke reden ik nog aan kinderen zou beginnen. Het lijkt me allemaal totaal zinloos geworden.
Alles is definitief vorbei denk ik.
En den deze zal de tekst van zijn liedje wat moeten aanpassen denk ik
https://www.youtube.com/watch?v=de7dWrGjOVU
|
Moet ik mijne krik uit mijne auto gaan halen om uwe moraal terug wat op te krikken of hoe zit het ?
Nu al worden er veel maatregelen versoepeld.
't zal mss nog wel een paar maand duren voor alles terug zijn normale gangetje zal gaan, maar dat zal er ook wel komen.
Geduld is een mooie deugd.
Een beetje van dit laatste is hier al meer dan voldoende.