Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2020, 14:00   #581
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Steun aan het zoeken?
Tegen een iemand die door u "links" verklaard wordt zijn hier rap medestanders gevonden.

Als ja al mijn posts leest dan zie je dat ik ALTIJD pleit voor het naleven van de wet. En als die niet deugt is het aan de politiek om die te wijzigen, en zolang dat niet gestemd is moet de wet gevolgd worden.
Aangezien "linksen" hier op dit forum al eens geassocieerd worden met sjoemelaars, en profiteurs dan lijk ik hier niet aan te voldoen.
En ik pleit NIET voor lynchen, maar ik wil wel dat iemand die na meerdere verwittigingen toch haar eigen wil doordrijft, een voorbeeldstraf moet krijgen, die anderen die zichzelf boven de wet verheven achten ontmoedigt om een poging te wagen.
Dat die kat moet sterven omdat dat de enige internationaal aanvaardbare oplossing is (bij gebrek aan terugvlucht en internationaal erkende quarantaine instellingen in Belgie) is enkel en alleen de schuld van haar baasje (en haar ouders mochten die het op voorhand geweten hebben) , en van niemand anders, en zeker niet van de overheid.
dat is voor u de enige optie, voor anderen dan weer niet.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden