Los bericht bekijken
Oud 21 mei 2020, 21:47   #31
Travis Bickle
Minister-President

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Voor de zovelste maal....
Italië had gemeld dat er totaal geen problemen waren.
MVR heeft daar toen op gezegd om toch maar extra voorzichtig te zijn.

Juist of niet ?
Of Italië dat nu heeft verklaart of niet, feit is en blijft dat 'op het moment dat', Van Rans verklaarde dat hij zeker niet zou thuisblijven, er in Italië al dorpen in afzondering waren geplaatst. Als je dan weet, dat een virus, afkomstig uit China (met doden op haar geweten) is gesignaleerd in Noord-Italië, dan is het niet te verantwoorden, om te stellen, dat die ski-gebieden, toch vrij ver verwijderd zijn, van die dorpen die in afzondering zijn geplaatst.
Als het virus vanuit China in Nood-Italië kan komen, dan is de afstand van die dorpen in afzondering naar de ski-gebieden te verwaarlozen.

Wees toch maar voorzichtig, hield niet meer in dan u te gedragen zoals bij en andere griep. 'Was je handen' ...

Sorry, zijn duiding was gewoon fout. Op zoveel fronten.

Citaat:
Totaal uit de context gerukt. Geef ge eens een link waar hij die uitspraak gedaan heeft als je wil ?
https://www.gva.be/cnt/dmf20200122_0...-voor-de-griep

Citaat:

Waar heeft hij dit ergens gezegd ???
In ziekenhuizen zouden mondmaskers dus ook overbodig zijn. Heeft hij dat gezegd ?
En de rest .... dat is hier al 99 keer uitgelegd geweest.
Ik ga dit geen 100 ste keer uitleggen.
Dat heeft hij indirect toegegeven. Zowel in het programma Terzake, als middels een tweet.

"Ik ben een groot voorstander van een strategische stock aan maskers. Toen ik in 2009 griepcommissaris was, hebben we miljoenen chirurgische maskers en FFP2 maskers aangekocht. En dan kan je een beleid voeren, en ondertussen indien nodig in alle rust de stock verder aanvullen."

Tussen de lijnen door, betekent dit dat hij wou vermijden dat er een tekort zou komen voor de zorgsector. Een nobel doel op zich, maar niet iets dat moet komen van een 'wetenschapper' in functie van 'wetenschapper'.
Als het is om strategisch de waarheid een draai te geven, dan mag een wetenschapper die zijn vak ernstig neemt, daar nooit op ingaan. Hij ging daar wel op in, met als inzet zijn geloofwaardigheid.

Citaat:
Bon. Ondertussen heb ik dus nog altijd geen antwoord op mijn vraag die ik, ter info, wel aan Kaproen had gesteld.
Een paar dagen geleden kwam hij ook met een aantal puntjes voor de proppen waar MVR in de fout zou gegaan geweest zijn. Die waren op 10 seconden allemaal netjes weerlegd.
Daar heb ik geen weet van.
Ik zou die 'puntjes' en de gehanteerde 'weerleggingen' moeten nalezen eerst.

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden