Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
QED
antisemitisme tot in de vierde macht.
|
Fout, in alle mogelijke objectiviteit. Jan was er boenk op. (Als het goed is, moet het ... )
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL
Nee, Israël is juist het gevolg en niet de oorzaak van de burgeroorlog voorafgaand aan het uitroepen van de staat Israël.
|
De algemene mentaliteit in het M.O., de groepen Semieten onderling zullen altijd met elkaar overhoop liggen: joden & arabieren zijn trouwens van hetzelfde merk, de ene wat snuggerder dan de andere, dawel.
Volgens de geschiedenis is jouw interpretatie fout: Israël als natie is
oorzaak en gevolg van de situatie ginder na 1940 PLUS trouwens van het huidige algemene antisemitisme.
Zeg maar merci aan Balfour uit vroegere tijden. Lekker geëxploiteerd door Ben-Gurion & Akolieten Zio's.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche
Jan heeft gelijk. Ik geef toe dat ik jouw onderbuik ook deel. Maar onderbuik is geen bewijs. Antisemitisme is haat/afkeer tegenover Joden. Ik heb Jan nog niets zien posten dat dat direct bewijst.
Neem je verlies, Pandareus. Dit ga je niet winnen.
|
Dat wordt Godot!
Brug te ver voor Panda in 't huidige maatschappelijk bestel dankzij zware beïnvloeding door de Zionistische P.R. machine.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Nee,je mag iederéén in vraag stellen...
Behalve dat éne volk dat zich beroept op een geschiedkundig feit van duizenden jaren geleden om zich enige legimiteit te verschaffen onder het motto dat hun aanspraak gebaseerd is op "historische feiten"....
|
P.R. is een exacte wetenschap, verfijnd door de Zionisten net zoals Machiavelli op niet racistische wijze (alhoewel) ook politieke verfijning van leiderschap promoveerde tot kunst.