Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2020, 08:42   #5
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
maar voor de zwakkeren is 6 maanden thuis zitten gewoon een ramp die ze de rest van hun leven niet meer te boven komen.
Komaan. Je gaat gemiddeld 9 - 12 jaar naar school. Daarvan zouden 6 maanden fataal zijn ? Dat lijkt mij een heel heel sterk overschatten van wat "school" doet, dat is in elk geval een grotendeels nutteloze bezigheid, waar hier en daar toevallig soms eens iets geleerd wordt. Ik kan mij moeilijk indenken dat 6 maanden niet in dat toch toxisch milieu vertoeven, permanent schadelijk kan zijn. Ja, het her-aanpassen aan die rare gedragingen daar zal misschien een grote schok zijn na 6 maanden anders van het leven genoten te hebben.

Let op, ik ben niet voor het sluiten van scholen, omdat ik in het algemeen tegen elke vorm van gedwongen maatregel ben, maar als er a priori 1 maatregel is die een beetje zinvol zou zijn bij het tegenhouden van verspreiding van een ziekte, is het die wel.

Tenzij, inderdaad, dit een ziekte is die zo goed als geen kinderen treft en zo goed als geen kinderen effectieve verspreider zijn.

Laatst gewijzigd door patrickve : 31 mei 2020 om 08:46.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden