Discussie: De absurde draad
Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2020, 14:44   #5
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zeg altijd: wèl koffie voor de vloer geschrobd wordt, anders gaat de hond blaffen en dan komt de buurman de trap afgerold op zijn pingpongballetje en hupt hiphop een half uur voor mijn groene deur met oranje bolletjes. De bolletjes kunnen worden opgegeten, ze smaken naar het peperkoeken huisje van de heks maar ik heb liever dat mijn buren er niet aankomen want hun vingers stinken naar ontsmettingsgel. Ik loop naar buiten dan zie ik niet hoe ze de bolletjes opeten en bewonder de harmonikadame van nummer 15 die op haar hoofd de chachacha danst en intussen haar aardappelen schilt want seffens komt haar man thuis en na het eten gaan ze met tweeën op verlof naar de beek in het bos waar een schuilhut staat bewaakt door bruine beren.
Wat zou men anders doen in deze tijd van het jaar?

En die bolletjes vanille zou ik combineren met mosterd maar dan wel met behulp van een blauwdruk. Als je trouwens lang genoeg naar ajuinen staart lijk je op den duur op Greta Thunberg die naar Mac Donald Trump kijkt. De beste van Donald is nog altijd de big mac, de Mac Donald en de Mac Kakken gaan niet goed samen, zorgt nog dagelijks voor schermutselingen naast de aansluiting van mijn wasmachine (oktober en yoghurt), plus het feit dat de gieter in de neusgaten van mijn schoonmoeder pampers van dwalende konijnen heeft vervangen met een rookmelder van het merk Lego.

Toen ik gisteren mijn lepel aan de zakdoek gaf, dan zei mijn vriendelijke horloge dat het schilderij niet zeker op de chauffage had gelet, maar wel de deur had geofferd aan een rode duivel genaamd Zakbak El Allel El Allal die in de Oudstrijderstraat in Borgerhout woont.

Dan moet je nog eens weten dat wij niet weten wat jij weet en jij weet niet wat wij weten of ik weet, weet je dat?

Legoblokjes passen met veel moeite in je neusgat, maar je moet er wel lef voor hebben.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden