Ik ben blij dat de dader waarschijnlijk gevat is. Maar ik heb nooit begrepen waarom die zaak een heel decennium de internationale media heeft gehaald terwijl er geen haan kraait naar tientallen duizenden vermiste en misbruikte kinderen wereldwijd.
Het Portugese eiland Madeira, waar Cristiano Ronaldo vandaan komt, was een plek waar pedocriminelen uit heel Europa kansarme kinderen gingen ronselen om te misbruiken. Dit bleek uit de Zandvoort files waar wijlen Marcel Vervloesem, monddood gemaakt door ons gerecht door te stellen dat hij zelf pedo was, hard aan werkte en zelfs de daders confronteerde op video.
Hier zie je hem dat doen in Madeira.
Madeira: forbidden paradise (1999) Norbert De Ryck, de pedocrimineel in kwestie, kreeg 8 jaar cel.
Vervloesem heeft tientallen netwerken opgerold en zaken opgelost, maar de media wilden het daar nooit over hebben en zijn imago moest voor het publiek kapot worden gemaakt.
De Portugese staat heeft dit alles laten gebeuren, en nog steeds. Het is er het walhalla voor misbruikers. Ik vind het dan ook onnoemelijk hypocriet dat ze beweren aan dit soort zaken gewerkt te hebben