Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies
Ik heb hier nog nooit ergens gepleit voor censuur. Elke mening mag van mij aan bod komen (met allemaal gelijkgestemden hebben we immers geen discussieforum), maar ik hoef het er niet mee eens te zijn. Ik zal hier ook niemand op een negeerlijst zetten, zelfs niet wanneer men mij een racist noemt (wat jij overigens al hebt gedaan). Zo lang het niet gaat om oproepen tot geweld doet men maar. Jahjah heeft die grens overschreden (daarom is hij terecht ontslagen bij De Standaard) en heeft nadien hypocriet beweerd dat zijn account gehackt of gefotoshopt (semantics dpg) is. De linkse vriendjes op dit forum schieten dan spartelend hun favoriete oproerkraaier/terrorist/schijngehuwelijkte ter hulp.
|
Niks semantics, gewoon een leugen die je maar blijft herhalen.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20170109_02664352
Citaat:
Abou Jahjah: 'Blijf trouw aan mijn principes'
'Ik wist dat deze dag zou komen', schrijft Abou Jahjah op Twitter. 'Ik ben bereid deze prijs te betalen. Ik blijf trouw aan mijn principes en aan rechtvaardigheid in deze wereld.'
Abou Jahjah stelt zelf dat zijn column werd stopgezet omdat hij 'opkwam voor de rechten van een onderdrukt volk om zich te verzetten tegen de bezetting'. 'Dat definieert ons', schrijft hij daarover, met de hashtag #FreePalestine.
|
Dus niks ontkennen, niks uitvluchten over valse accounts, gewoon bij zijn standpunt gebleven.
Citaat:
Abou Jahjah: 'Recht op verzet vastgelegd in internationaal recht'
'Ik vind dat mijn uitspraken gerechtvaardigd zijn', stelde Abou Jahjah eerder in een reactie op zijn website. 'De chauffeur van de vrachtwagen was een Palestijnse burger die onder bezetting leeft en die soldaten in uniform van de bezettende macht aanviel. Los van zijn ideologische strekking en los van zijn lidmaatschap van welke organisatie dan ook, mag elke Palestijnse burger en elke burger waar dan ook in de wereld die leeft onder een illegale militaire bezetting, zich daartegen verzetten. Dat recht is vastgelegd in het internationaal recht en in de conventie van Genève.'
|
Alleen iemand met veel fantasie maakt daar :
en heeft nadien hypocriet beweerd dat zijn account gehackt of gefotoshopt is.