Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2020, 20:01   #3128
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat gaat een onhoudbare mop worden als er een tweede piek komt. Wat gaat men dan doen ? De zo uitgebazuinde nuttige maatregelen van de eerste keer hernemen ? Of toegeven dat het niet doenbaar is, maar dat het niet erg is want de eerste keer waren de maatregelen voor de mop ? Cafe's weer dicht ? Enkel betogingen voor black lives mogen nog ?
Kijk Patrick. Naar mijn bescheiden mening heeft iedereen die minstens de lagere school heeft gelopen, ondertussen het een en het ander begrepen:
Als je niet wilt ziek- of doodvallen dan zijn er dingen die je niet doet, qua risico. Ik rook, dus ik neem risico.
Als ik 's nachts aan den toog zit dan vraag ik niet aan mijn buurmeisje of ze getest is, of je doet het wel.
Condoom of niet. Zonder is plezanter. (soit).

Risico's voor eigen rekening, zie je ?

Als horeca met de huidige beperkingen openbaar niet functioneert dan gaan we privé-feestjes krijgen. House-party's zoals we die vroeger hebben gekend. De economie wordt daar niet veel beter van.

En vergeet de politiek niet. Hoe langer dit duurt hoe harder extreem rechts en links lacht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Want wat stukken somberder is, is dat er geen hoop is op beterschap tot in april of mei van 2021, he, met de winter voor de deur.
Plus de seizoensgriep.

Vergeet die faciliteit voor betogingen.

Laatst gewijzigd door Rudy : 8 juni 2020 om 20:03.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden