Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors
Ik voldoe aan de 'vetgedrukte' voorwaarden! 
|
Geachte heer
Om het gewestelijk uit te drukken: "Het is gene vette!" Het is ook twijfelachtig dat u ééntalig zou zijn. Bent u het Nieuwnoors machtig?
Enkele voorwaarden overlappen elkaar.
Zo is roken bv. niet enkel steenachterlijk, smerig, misdadig...maar ook nichterig. Ik zou zelf nooit een staafje in mijn mond steken en vervolgens een zuigende beweging ermee maken.
Bij het eten van besproeide gewassen komen er sporen van talloze bestrijdingsmiddelen in het lichaam terecht. Deze bestrijdingsmiddelen, net als kunststoffen en lichaamsverzorgende goederen, gedragen zich in het mannelijk lichaam als vrouwelijke drijfstoffen (
oestrogeen). Bijgevolg daalt de mannelijkheid aanzienlijk: verminderde vruchtbaarheid, verhoogde vetopstapeling, opstoot van nichterig gedrag,.. . Hetzelfde geldt voor sterke dranken en vooral bier (aal).
Besluit in verband met deze draad: Roken, bestrijdingsmiddelen, bestrijdingsmiddelen en uitlaatgassen zijn oneindig velen malen schadelijker dan een ongelukkig kuchje van de medemens in uw richting. Muilbanden en brommers? Nee! Gezond eten en rijwielen? Ja!
Hoogachtend