Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2020, 02:05   #21081
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla Bekijk bericht
als je verwijst naar artisjok en haar club, neen, daar zie ik edwaar totaal niet toe in staat ...
Het is eerder da komen schudden met zijn potteke tusketerwe roepend 'kom ... kom kom kom....' alhier ... daar krijg ik de krul van, zijn duivenkot is onleesbaar vanop hoogte ...

Betreffend artisjok, k herinner mij daar ooit (lang geleden) geprobeerd te hebben mee te 'praten' in dit politics.be overlegoord (forum), ideeen/gevoelens mee uit te wisselen, theeft toch een 10 tal berichten geduurd vooraleer ik doorhad dat ze met mijn voeten aan het leuren was, ...
en diezelfde vragen maar herhalen, en maar herhalen, ... antwoorden had echt geen zin, alleen het antwoord dat zij in hoofde had was goed genoeg om verder te gaan ...

Wat ik echter nooit begrepen heb, is dat forummers daarna zoveel hunner tijd en zoveel bandbreedte aan berichten daaraan verspeeld hebben. De ware toedracht van aanklacht naar CGKR toe heb ik niet geweten noch opgevolgd ...

Dat is maar een deel van het verhaal....

Een ander deel was dat het clubje destijds met zijn allen een slachtoffer zocht om dan gezamenlijk te gaan driehoeken op diens posts....

En toen die "tegenstrever" tijdelijk of zelfs voorgoed buiten gevecht gesteld was gingen ze opzoek naar de volgende....

Toen ik destijds het hele zooitje had bekeken én ook zelf slachtoffer ben geweest van dat clubje wat strafpunten betrof,maar allerminst buiten gevecht gesteld was wegens een té weinig aan verzamelde strafpunten heb ik de moderatie verwittigd dat er een clubje aan het werk was om mensen die niet van hun gedachten goed waren zodanig te gaan provoceren dat ze mits gezamenlijk te driehoeken hun opponent tijdelijk en soms definitief uit te schakelen....

Volgens de moderatie zag ik dus "zogenaamd spoken" ronddwalen,tot even later de bom barstte...

En toen werden zelfs wij ,individualisten die onafhankelijk van elkaar dat clubje met woorden bestreed door de moderatie gemakshalve in één en hetzelfde kamp van tegenstrevers ondergebracht....
Svennies is offline