Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2020, 08:16   #1345
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Je zult wel een serieus aantal machines nodig hebben want er worden meer dan 15.000 abortussen uitgevoerd.

Dan komt nog de vraag wie dit allemaal zal opvoeden?

Er zijn veel mensen die een kind willen adopteren, maar 15.000? Momenteel worden er zo een 100-tal of zo geadopteerd.
Dat is een probleem voor zij die abortus willen vermijden he: die moeten dan maar die kinderen overnemen. Ik zeg niet dat 'de gemeenschap' dat moet doen, ik zeg dat allen die zeggen "madam, doe genen abortus, laat uwe kleine leven" er zelf maar moeten voor zorgen, dat hun dada ("die kleine laten leven") gerealiseerd wordt.

Het enige wat ik zeg, is dat als dat maar een kleine moeite is, dat die madam daar dan wel zou moeten op ingaan. Maw, als er daar ene zegt "ik ga uwe kleine in mijn machine stoppen om die te laten leven", dat ze dat niet weigert.

Omdat haar "recht" er enkel in bestaat haar lichaam niet te laten parasiteren, en niet "over leven en dood" beschikken van die andere entiteit.

Zoals ouders mogen zeggen "ik wil van mijn snertjong af", maar als iemand zegt "ik ga die dan opvoeden", die ouders niet het recht hebben dat dat snertjong afgemaakt wordt. Hun recht beperkt zich tot "niks meer te maken hebben met dat snertjong".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden