Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2020, 11:25   #3485
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Uw starheid verblindt u Patrick. Er is plenty evidence dat die impact hebben gehad. Ik ga ze niet nog eens allemaal herhalen. Om dan ZEKERHEID te claimen dat ze geen impact hadden... Baffling...
Geen enkele van die aangebrachte "evidence" heeft enige wetenschappelijke waarde. Het Imperial College model is een schoolvoorbeeld van verkeerde modelisatie en foutieve toepassing van statistische methoden. En voor de rest ligt het bewijs van het omgekeerde voor uw neus, en voor ieders neus:

Het verloop in Zweden is binnen het peloton van de lockdown landen die ook een epidemische ontwikkeling hebben gekend.

Men gaat dan muggeziften over kleine verschillen om te doen alsof die nu "gans het effect zijn".

Terwijl men de lockdown heeft toegepast omdat men anders in Belgie en in Zweden zogezegd 120 000 doden zou gehad hebben, gaat men nu kijken naar kleine verschillen in tijdsconstante van afname en doen alsof het daarom ging. Verschillen in tijdsconstante die niet eens verklaarbaar zijn door de lockdown, want blijven gelden zonder lockdown.

Citaat:
Maar het is een typische reactie: hakken in het zand en nog meer ingraven. Ge moet fouten kunnen toegeven Patrick.
De enige fout die ik moet toegeven is dat ik in het begin dacht dat de lockdown een sterk effect zou gehad hebben en dat ik het geval "de lockdown doet niks of niet veel" niet had beschouwd.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden