Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2020, 12:35   #11
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En dat zijn dan die apothekers die een paar weken lagen te tieren dan mondmaskers verkopen in de warenhuizen een schande was want dat mondmaskers altijd een deskundige bijkomende uitleg vergen. Die zijn ook niet beschaamd precies(t'ja wie nog wel)
Die boodschap van de apothekersbelangen dat zij warenhuizen niet geschikt achtten om mondmaskers te verdelen is bij mij ook in het verkeerde keelgat geschoten. Apothekers zijn logistiek dik in faling gebleven buiten misschien in zelfvoorziening. De wegmondmaskers zijn misschien niet alles maar die kan je tenminste zelf uit de doos nemen zonder de rest aan te raken.

Als ik een apotheek binnenkom, wat bij gratie van mijn beschermengel niet zo vaak nodig is, krijg ik een degout van de margemakers die ten toon gesteld staan. De producten zonder voorschrift zoals zonecrème, "dermatologische" verzorging, babyvoedsel zijn pokke-duur in de apotheek en hun advies over goedkopere gelijkwaardige alternatieven elders heb ik nog niet gehoord.

Online-farma bestaat ook al in ons land en als ik medicijnen nodig heb de volgende keer ga ik het wel op internet zoeken bij Belgische online apotheken.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 juni 2020 om 12:37.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden