Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Wanneer je even in deze deze draad grasduint is het duidelijk dat het jachtseizoen open is. De N-VA is deze keer het slachtoffer en jij bent de grootste schutter. Ik beweer niet dat de N-VA geen fouten maakt maar wat jij ervan maakt is ongezien. Het is ver gekomen als hier de N-VA moet verdedigd worden door een VB'er en een Nederlander waarvoor hulde.
|
redelijk grotesk, eigenlijk...
Citaat:
Van Panda en zijn meelopers kan ik het nog begrijpen. Er komt al stoom uit zijn oren bij het lezen van de naam "Vlaams-nationalist". Vroeger was het beperkt tot het VB maar dat is verleden tijd. Ik verheug me wel in het feit hoe meer hij er tegen fulmineert hoe groter de partij wordt.
|
Geen leugens vertellen hee... Ik schijt op het Vlaams Blok omdat het een racistische en fascistische partij is. Dat is hun core business, het dunne laagje nationalistisch vernis is gewoon voor de show. Het Blok is een anti-makakkenpartij.
Zeer jammer dat je dergelijk rapaille in dezelfde hoek zet als nationalisten die democratisch zijn : n-va. Die laatsten zijn gewoon een politieke tegenstander zoals er vele zijn in een politiek landschap met heel veel opinies en partijen. Te vergelijken met de CVP van vroeger : toen was dat de tegenstander. In de conservatieve hoek heeft N-VA nu die rol overgenomen.
Het Blok is uitschot. Ik krijg buikpijn van al die eindeloze herhalingen van al die eindeloos mislukte pogingen van de fanboy's om het Blok als een 'normale' partij voor te stellen. Al die schreeuwen voor aandacht... beuââârk...
Citaat:
Maar ja, wat wil je van iemand die hier ooit voorstelde het geraamte van een colloborateur op te graven om hem alsnog te onthoofden.
|
Correctie : ik stelde voor om de twee Belgische bloedsbroeders van de collaboratie met de nazi's (het duo Cyriel Verschaeve en Leon Degrelle) die door een paar spelingen van het noodlot jammer genoeg nooit voor het gerecht en het executiepeloton zijn verschenen op te graven en postuum te fusilleren. (niet : onthoofden...) Een late maar niet symbolisch niet onbelangrijke afrekening met de zwartste periode van onze geschiedenis en de ergste misdadigers die er ooit rondgelopen hebben. En ze dan broederlijk samen te begraven. Zulke trouwe volgelingen van Hitler verdienen dat. Ze dienden dezelfde meester, ze hadden dezelfde idealen en ze volgden dezelfde infecte ideologie. Mein Ehre heist Treue.
Citaat:
De waanzin ver voorbij. Panda is totaal verontmenselijkt maar toch geef je hem geregeld gelijk. Maar ook hij heeft het niet meer. De koning van de overlopende toiletten en al wat vies is begint moet nu al een niet gevleide foto van Ben Weyts copiëren om te trachten de minister van onderwijs belachelijk te maken.
|

Alsof die schlemiel ook maar enige hulp nodig heeft om hem belachelijk te maken, het is verdomme een fulltime job bij hem. De Eddy Wally van het Vlaams-nationalisme, de Juul Kabas van de Vlaamse regering, de hofnar van de N-VA.
Citaat:
Hoe dan ook, de waarheid heeft haar rechten. Bob Dylan weet het al lang. "The times they are a changin" Nu de belgicisten nog en we zijn er. Stap voor stap, we hebben geduld.
|
Ja, wachten doen we nu al heeel lang. Tijd voor een witte Kaproen te kopen ?