Vandaag weer de leuke fout gemaakt benzine te moeten tanken aan een goedkoop klein tankstation, en dat tijdens druk verkeer (maar geen file).
2 tankzuilen L/R dus 4 kanten en in het midden nog een smalle adblue-zuil ook L/R. Maar als die wagen daar staat kun je niet goed meer aan de zuil ernaast.
Soit 2 wagens voor mij ik moest natuurlijk wat aanschuiven, 1 wat oudere man nam zijn tijd (ook aan de enige betaalautomaat), een familie met kinderen ervoor ook. Eens je aanschuift aan de juiste kant van de tankopening blijf je ook daar, ik had tijd genoeg. Mijn bankkaart gaf blijkbaar ook nog eens een slecht contact, na 3 pogingen ging het, 43 liter benzine getankt en rap weg.
Maar die 3 wagens achter mij blijkbaar niet meer. Kris kras draaien en keren en de andere kant stond ook onmiddelijk al een kleine rij. Een diesel kwam mss enkel voor zijn emmertje adblue zag ik al rap. Wie weet nadien nog een bak diesel ergens anders.
Wat een opgejaagde boel een rijtje van 6 wagens en ze komen alle al uit hun auto piepen waarom dat zolang duurt.
Lol.