Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Zou het kunnen dat er ook meer en meer cocaïne wordt aangevoerd ? Gezien de prijsdaling per gram lijkt me dat heel heel waarschijnlijk
Als de huidige aanpak al decennia lang niet lijkt te helpen en het gebruik en de handel steeds maar lijken toe te nemen zou ik zeker gaan voor een andere aanpak. Meer en meer overheden geven toe dat de drugsoorlog al lang verloren is. Uw Bartman Bart wordt stilaan een eenzame Rode ridder.
Wie nu wil gebruiken die gebruikt dat is het enige dat pure waarheid is.Geen enkele gebruiker zou volgens onderzoek nu langer dan 30 minuten moeten wachten alvorens Coke te kunnen scoren....dus wat zou alles op zijn beloop laten daar dan aan veranderen ?
|
Luister ik weet ook niet alles tot in detail en misschien zit ik ook wel verkeerd; maar is het wel of niet waar dat China opnieuw heeft kunnen opbloeien nadat het het opiumgebruik heeft weten aan banden te leggen...
Dus laat jij het drugsgebruik maar welig tieren... Hoe lang zou het duren alvorens heel de maatschappij eronder door gaat??? Of samen met de totaal ongecontroleerde massale immigratie is dat misschien het uiteindelijke doel van de de machtigen der aarde???
Ander verhaal op de franstalige TV... Hoe hebben landen als Amerika, Frankrijk en andere koloniale grootmachten zich zo gemakkelijk meester kunnen maken van gebieden in Zuid-Oost Azië...
Hewel zij sloten overeenkomsten met de maffia, o.a. ook drugsmaffia... Tegenover vrij spel voor hun drugsverkoop hielden zij de bevolking onder de knoet...
Oké, nog zo voorstander om de drugsbaronnen maar vrij spel te geven???