Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Ja dat klopt. Ik zie ook meer zin om mee te regeren. Vraag blijft uiteraard of dat gemeend is
En neen ik ben nooit een groot voorstander geweest van dat cordon gewoon opdat ik altijd heb gevonden dat een partij daar slapend rijk van wordt en zich als geen ander kan wentelen in een slachtofferrol.
Aangaande migratie kan je mensen uitwijzen die geen recht hebben om hier te verblijven echt aanzien als een strenger migratiebeleid ? Wie geen recht heeft om ergens te verblijven wordt in principe altijd uitgewezen.
Vraag is hoe je dat moet omzetten in praktijk. Volstaat het dat iemand die wij uitwijzen de grens (die er niet meer is) oversteekt naar Frankrijk ?
Er is een hemelsbreed verschil tussen praktijk en theorie. Trump ging ook de laatste latino uitwijzen.....
Ik vind dat populisten nogal graag scoren met simpele antwoorden op complexe vragen.
|
Hoe het Vlaams Belang, mensen zullen uitwijzen, als zij geen recht hebben om hier te verblijven, mag toch geen probleem zijn voor jou?
Ik heb zelfs een sterk vermoeden, dat je blij zou zijn, als het hen niet zou lukken.
Dus, breek daar je hoofd niet over en laat hen eens doen, zou ik zeggen.