Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P.
I.p.v. Lufthansa te sponseren is dit misschien wel een betere aanpak door de overheid?
Wanneer ze daarnaast de hub Zaventem grondig en toekomstgericht aanpakken zie ik (als leek) meer positieve punten dan absoluut geld pompen in een "Such-A-Bad-Experience-Never-Again" vliegtuiglijntje.
|
Het zou inderdaad dan maar logisch zijn dat de Luchthaven onderhouden blijft maar anderen zichzelf suf en blut te laten vliegen met hun luchtbussen.
Het is nog steeds moeilijk te vevatten voor mij,simpele ziel,dat met slechts twee operatoren er al een dergelijke "race to the bottom" was voor het behandelen van de passagiers en hun bagage.....
Enfin.....we vernemen dat het waarschijnlijk een Franse afhandelaar zal zijn die in het gat springt dat Swissport achtergelaten heeft en ook vernemen we dat Avia ondertussen van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt zijn tarieven te verdubbelen....
Nu gewoon even weer wachten op het geklaag van de luchthaven zelf en van de luchtvaartmaatschappijen over de "dure" tarieven die dreigen "schade toe te brengen" aan de reputatie van de Luchthaven (ze zijn gdvrdmme nog de "lijken" aan het afvoeren van decennia ultramodern pre-corona management

? )
WINST,niet omzet,moet het doel zijn in de ganse overblijvende ketting.Als die "ketting" dan VEEL kleiner moet zijn en zonder SN-Brussels Airlines,so be it.Zoniet (en ik vrees ervoor) hebben we deze zelfde discussie nog binnen de 10 jaar opnieuw