Discussie: Censuur van Twitter
Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2020, 08:45   #2
Travis Bickle
Minister-President

Travis Bickle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
https://www.hln.be/ihln/internet/twi...goed~a79e0c7f/

Ik ben geen twitteraar en ken trouwens deze Katie Hopkins niet maar het blijkt dat Twitter het pad bewandeld van zéér partijdige censuur. Wat ook al bleek met andere voorvallen. Sociale netwerken moeten openstaan voor alle opinies en het blijkt niet dat deze vrouw aanzet tot haat maar gewoon een opinie voortbrengt die gedeeld wordt door een meerderheid van mensen. Maar tegenwoordig is het de bon ton zonder enige vorm van kritiek mee te heulen met BLM dictaten en andere allochtone misbruiken te verdoezelen en vooral schuldgevoelens aan te naaien aan blanke westerlingen.
Wie niet klakkeloos met het gat omhoog gaat zitten is een crimineel en een racist. Men is bezig racisten aan het kweken.
Ik herinner me nog toen ik voor het eerst over Twitter hoorde. Dat was op Radio1. Er werd gewag gemaakt van een student/journalist die (ik herinner me niet precies waar dat was) er gebruik van maakte en tweets de wereld instuurde met betrekking op de politiek instabiele situatie waar hij zich bevond. Het was de enige manier om te communiceren en Twitter werd omwille van dat (toen nog) rebelse karakter geprezen. Het faciliteerde meer dan wat ook de vrijheid van het woord. Het gaf eenieder de mogelijkheid om te spreken zonder schroom.

Dat was toen ...

— Jeremy Clarkson
Travis Bickle is offline   Met citaat antwoorden