Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2020, 08:19   #86
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Vraagje, weet iemand mij te vertellen waarom er niet meer gereageerd mag worden op de artikels in sceptr.be... Moet dat gezien worden als een eerste gevolg van het aan banden leggen van de persvrijheid op de sociale media???
Waarschijnlijk wel, of een bepaalde groep die het niet wil lezen of horen misschien?

Laat ik er nog ééntje meegeven

Vrijheid van meningsuiting is een essentieel element in een democratie.

p.s.

Waarom vergelijken de 'zwarten' in Europa nu nooit eens hun lot met dat van de blanken in Zuid-Afrika?

Dat zou je snel kunnen uitvegen met de 'wijze' woorden: Wat ga je daar ook zoeken?

Waarom willen 'zwarten' het allemaal opdrijven?

Dat er fouten gemaakt zijn in de loop van de geschiedenis daar is iedereen al wel van op de hoogte dacht ik.

Op huidig ogenblik dringt de donkere 'medeburger' zich op, zijn een strijd begonnen na de dood van G. Floyd ondanks zij in de meeste gevallen in de EU een redelijk rijkelijk leventje leiden en dan kijk ik naar, voetbal, film, toneel, reclame, mode, jobs die zij krijgen ...

Is de zaak Floyd uit zijn context getrokken om er wat anders met op te starten?

Wie zal het zeggen?

Laat ik alvast een klinker kopen?

p.s. Bis

7-jarige Britse Emily Jones neergestoken door Albanese in park

Als het aankomt op sites die bepaalde berichten verkondigen waar of niet waar of soms zelfs volledig fake zijn dan is het Internet de 'juiste' plaats dacht ik. (<- voorgaande zin heeft niets te maken met het neergestoken meisje)

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juni 2020 om 08:24.
Universalia is offline