Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler
We moeten wel zeggen dat het gaat om klachten in de eerste maanden na verkoop.
Soms gaat het over heel klein prullekes.
Hoe groter de verkoop van een bepaalde serie, hoe sneller de klachten verdwijnen.
|
Dat zou inderdaad het principe moeten zijn,na enkele jaren...tenslotte heeft een automerk van enige omvang jaarlijks honderden miljoenen handelingen lang ,op honderduizenden wagens ,de kans om het steeds beter te doen.Wie dat niet doet valt na enkele jaren op .Enkele eerder prestigieuze merken ,die toch een aanzienlijk bedrag verlangen voor overhandiging van een voertuig vallen blijkbaar al enkele jaren op in ongunstige zin.
Zijn die klanten "jankers"?
Ja,het zijn "jankers" maar ze hebben verdorie het RECHT om te "janken" .Als een klant goed is om ettelijke tienduizenden dollars te betalen (zoals bij enkele van die premium merken) dan mag verwacht worden dat er G E E N klachten zijn ,toch niet in die eerste 90 dagen....