26 juni 2020, 18:57
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt
Geachte heer
Daarmee ben ik het volledig mee eens.
Hoogachtend
Nogmaals: Het is wetenschappelijk bewezen dat wijven op lichamelijk vlak de mindere zijn. Ze zijn gemiddeld kleiner, zwakker en vettiger dan de man. Deze stelling bestrijden is zinloos.
Wat het geestelijk vermogen betreft. Hun hersenen zijn inderdaad een stuk kleiner (ongeveer 10 ons / 300 gram lichter) en anders ingesteld. Op inzichtelijk en onthoudend vlak laat de man hun wijvelijke tegenstander ver achter. Wijven kunnen dan wel beter gevoelens opmerken en een verschil in geluiden of varuwen onderscheiden. Vooral dit laatste blijkt in het dagelijks leven zeer nuttig te zijn! Hahaha!
Uit de afgelopen antwoorden kan nog steeds afgeleid worden dat de wijven hier niet bij machte zijn om andermans berichten echt te begrijpen, bv. mijn bericht over de stemloze/stemhebbende s/z en f/v snappen ze nog steeds niet en wordt bijgevolg in het belachelijke getrokken. Dit mag ook maar bewijst nogmaals hun geestelijke zwakheid.
Indien dit echt niet waar zou zijn (zeer twijfelachtig), dienen ze maar enkele diepgaande, wetenschappelijk berichten of tegenwerpingen in dit overlegoord onder te brengen. Moge hun verwoede pogingen welslagen! Hahaha! Blaas ons omver met kennis!
Een wijf acht zich ook nodig om het huishouden te doen of een kind ter wereld brengen … voor een man! Zijn deze vaak gehoorde tegenwerpingen van wijven op hun beurt niet wijfonvriendelijk?
Een echte man doet zijn huishouden trouwens zelf en laat zijn leven niet door een nest kinderen en een vast wijf vergallen.
Met de veranderde machtsverhoudingen is het raadzaam om zo weinig mogelijk rechtstreeks tot het andere geslacht te richten, los van hun ergerlijke geestelijke oppervlakkigheid.
Ten eerste is het Vlaamse land met vreemde lieden overspoeld, die een oosterse godsdienst belijden. De mannelijke vertegenwoordigers van deze godsdienst weigeren meestal met niet verwante wijven te spreken.
Ten tweede neemt de man een steeds zwakker wordende houding jegens het andere geslacht aan. Zelfs bij verkeerd woordgebruik heeft hij een "ik ook" aan zijn broek.
Deze ontwikkelingen dienen zo snel mogelijk terug gelopen te worden.
Bij dezen verwerp ik alle vermelde aantijgingen.
Ik draag geen overjas noch gleufhoed. Ik ben geen gluurder noch nicht (flikker, homo, [sodo]mietje, jeanet, strontsteker, enz.).
De heer Brusselmans mag door zijn beroep als beducht verhaaltjesmaker een zeer goede kennis over de Nederlandse taal verworven hebben. Hij kan als vervloekt rokertje allerminst op mijn achting rekenen.
Vlaanderen rookvrij!
|
De vrouwenhaat zit diep, héél diep bij u.Zoek hulp!
|
|
|