Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Van Looy
Fieseler,
Alvorens af te geven op een studie van een team vrijwilligers aan de UIA waarvan U duidelijk niets maar dan ook niets hebt gelezen, zou ik U toch willen adviseren een iets openere kijk te willen ontplooien voor initiatieven die helemaal niet aan het brein van enkele door politieke partijen gestuurde vertegenwoordigers die werken voor de vrt (nu één) of andere instanties, ontsproten zijn
Het ging hier om willekeurige (800) proefpersonen waarvan ik er toevallig 1 was.
Vragen waren zeker niet tendentieus en de besluiten waren absoluut niet negatief voor welke partij dan ook.
Het ging over steeds weerkerende vragen die op geregelde tijdstippen opnieuw werden gesteld, over alle partijgrenzen heen, en echt geen publicitair maneuvre.
Ik raad het U aan, echt het rapport eens te lezen, het verruimt de geest, zelfs van een verstokte Vb stemmen, zolang hij maar openstaat voor andere ideeen.
Iedereen kan er iets uit leren.
|
Helaas, beste Filip, vraag je hier nagenoeg het onmogelijke. Die mannnen drammen maar door over wat hen geïndoctrineerd werd. Trouwens moet naast het
kunnen ook het
willen er bij horen...