Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2020, 16:18   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allemaal poco zever en niks ter zake doend op epidemiologisch gebied...

Als de flikken nog eens een tuinfeestje,lockdown-party,wathever moeten stilleggen zouden ze IEDEREEN moeten meenemen naar een oude kazerne ergens en daar minstens een week,mogelijk twee,vasthouden (Chinese style),met desnoods hardhandige handhaving van de hygienemaatregelen terwijl die onnozelaars onderzocht worden...allemaal,gene moyen,testen.En als ze bellen voor hun advokaat dan gaat die MEE in lockdown..

Het kan me niet schelen of het een asielzoeker,een student of een bedrijfsleider is,de speeltijd is over.nu de zaak enigszins onder kontrole is,wordt NIEMAND toegelaten de boel te verzieken voor iedereen...NIEMAND...en moet het GEDAAN zijn te "dreigen" iedereen te kloten...Vanaf nu zouden de KLOOTZAKKEN gekloot moeten worden..

Wat mondmaskers in de winkel betreft,het staat de warenhuizen geheel vrij de toegang tot hun gebouwen te weigeren als ze daar zo voor voelen.Net zoals het hen vrij staat dat niet te doen.Altijd maar bleitend naar "de regering" kijken is werkelijk GENANT aan het worden.

Ik kan me voorstellen dat het in de drukke uren niet eens een slecht idee zou zijn.....

Laatst gewijzigd door kelt : 28 juni 2020 om 16:25.
kelt is offline   Met citaat antwoorden