Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Je kunt zo de meest idiote redenen blijven bedenken.
Misschien zijn het wel de bedrijven achter mondmaskers en handzepen die stiekem corona op de wereld los gelaten hebben ? Of zijn het de online streamingdiensten ? Nee wacht, ik weet het, het zijn de fietshandelaars ! Of beter nog, het zijn de plexi-glas fabrikanten, die zijn het, zeker weten.
|
Dit is het diskrediet waar ik op doelde. Totaal misplaatst en ongefundeerd.
De openingspost is puur gebaseerd op feiten die ook na te trekken zijn. Ondanks dat wemelt het van de mensen die zelfs cold hard facts weg zetten als verzinsels, of er misplaatste grappen over beginnen maken. Een intellectuele oneerlijkheid die moet dienen om hun overtuiging (meestal hetgeen de media hen vertelde --> "er is geen kwaad opzet") te kunnen staven.
Er valt niet langer te ontkennen dat de CCP (China Communist Party) hier opzettelijk kwaad heeft aangericht. Maar noem het virus een biowapen en je maakt je schuldig aan "wilde speculatie". We moeten blijkbaar geloven dat het virus er toevallig is gekomen, en dat China vervolgens alle klokkenluiders monddood maakte + besmette mensen massaal op internationale vluchten zette.
Soms vraag ik me af hoeveel onwetenden er nodig zijn om dit soort misdaden door China onbestraft te laten doorgaan.