Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2020, 08:43   #1641
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.129
Standaard

Citaat:
BLM zijn “terroristen en marxisten”

“Er is elke avond chaos in de stad, je hoort er nooit over, er zullen tientallen schietpartijen zijn, meerdere doden, niemand lijkt zich te bekommeren om die zwarte levens”, zegt McCloskey over de onlusten. “Maar je weet dat wanneer er politiek kapitaal uit iemands dood gehaald kan worden, dat de dood er toe doet. Andere levens doen er dan blijkbaar niet meer toe.”

De advocaat, die burgerrechtenzaken behandelt, heeft naar eigen zeggen oren naar de grieven van vele zwarten in de Verenigde Staten, maar noemt de ‘Black Lives Matter’-beweging “terroristen en marxisten”.

“Op dit moment vertegenwoordig ik een jongeman die werd aangevallen door de politie die nu in de gevangenis zit omdat hij betrokken was bij het auto-ongeluk, waarna de politie hem kwam aanvallen. Het staat op video”, zegt McCloskey. “Ik ben niet een of andere extreme anti-‘Black Lives Matter’-kerel. Ik doe deze zaken, ik doe ze al tientallen jaren. Ik heb op de muur van mijn conferentiezaal een anti-slavernijblad: het abolitionistische blad uit 1832. Het is er al zolang als ik eigenaar ben van dit gebouw. Ik bedoel dat ik niet de vijand ben van mensen die echt om zwarte levens geven, maar ik ben blijkbaar de vijand van de terroristen en de marxisten die deze organisatie leiden.” Bron.
Zo hoor je het nog eens van een ander. Onze "kwaliteitskranten" hadden de man wel al als een extreemrechtse wapenzot weg gezet natuurlijk. Open uw ogen voor onze elites en het gewelddadig extreem 'links' tuig ze sluiten.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden