Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique
Ik heb jou stuk gelezen. Ik ga er weinig commentaar op geven omdat ik er niets van ken.
Dergelijke bijdragen brengen het niveau van het forum naar boven.
Ik hoop dat je wel vergaat en zelf ben ik ook geen fan Facebook om publiek te ventileren. Ik heb misplaatst genoegen dat Facebook en co adverteerders verliezen zoals Unilever, CocaCola en andere grote namen.
|
Feit is ook dat je moet oppassen wat je schrijft. Niet alleen in totalitaire landen maar ook bij ons.
En in Kenia, als je teveel kritiek geeft, wordt me de volgende keer de toegang tot het land ontzegd. Marleen Timmerman weet dat ook en houdt zich gedeisd. Behalve ten opzichte van Maggy De Block, want die zal haar nooit de toegang tot België ontzeggen of haar laten ontslaan. En dan is er nog de Belgische gemeenschap in Kenia... ga ik maar geen boekje over opendoen, maar had soms wel m'n bedenkingen bij de 4 reportage desbetreffende over ambassades. Ik ben nu eenmaal een nobody en Marleen Temmerman de bekendste Belg in Kenia. Zo gaat dat. Horen, zien en zwijgen...
Geen mensen kwaad maken die je misschien nog nodig hebt. En geen informatie vrijgeven die tegen je kan gebruikt worden. Daarom is een anoniem forum wel leuk, je kan echt zeggen wat je denkt.
Ik denk dat jay en gipsy, als ze echt in Hong Kong wonen en er zaken doen, ook wel niet met hun volledige naam dezelfde dingen zouden schrijven.