Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2020, 16:01   #110
edwinp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 april 2020
Berichten: 3.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Zou anno 2020 geen probleem meer mogen zijn. Er zijn genoeg mogelijkheden om mensen te bereiken buiten de MSM om.




Mogelijks. Hoe kom je er anders bij om op de partij te blijven stemmen die al tientallen jaren ervoor zorgt dat Wallonië steeds dieper in de miserie geraakt (PS) of een partij die deze miserierecepten nog wil versterken (PTB).
ik moet mezelf corrigeren, ook de gemiddelde (industrie)arbeider denkt dan hij nog in een Daensistische periode leeft door de door extreemlinks geïnfiltreerde vakbonden..
Ook de (door hun bewerkstelligde) opgang van (extreem) rechts in Vlaanderen wordt met de paplepel ingegoten als vijandbeeld...

Stilaan wordt het zelfs voor de gematigde vlaming (belg ?) duidelijk dat dit land een duidelijke richting moet kiezen of een echtscheidingsadvocaat moet inhuren

de groenen noch de roden noch de blauwen noch de oranjes kunnen de politieke 'klimaatverandering' in Vlaanderen ontkennen. De discripantie tussen de gewesten is zelfs voor een blinde zichtbaar aan het worden.

En persoonlijk vind ik mezelf ' gematigd' rechts ik ben geen vendelzwaaier maar de PS is (even) racistisch en discriminerend als het VB
edwinp is offline   Met citaat antwoorden