Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2020, 18:36   #260
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Precies daarom dat ik dat zo interessant vond om te zien hoe het simpelweg passeren van de demarcatielijn tussen Grieks en Turks Cyprus ervoor zorgde dat Tom Waes in een wereld terechtkwam die honderd jaar ten achter was.
Dat kun je niet aan de geografische ligging wijten.
Het is ook niet zo dat de VS Turkije isoleert, Turkije is zelfs een NAVO bondgenoot.

Door de bevolking, zul je bedoelen?
De VS steunden in Iran de sjah, niet echt een zeer democratische figuur, maar wel Westers gezind.
Daarna kwam de Islamitische Revolutie, de terugkeer van de achterlijkheid dus.
U zult dan de schuld bij de VS leggen dat ze een weinig democratisch heerser steunden.

De VS haalden dictator Saddam Hoessein weg uit Irak, sedertdien is het een en al islamitische terreur.
En dat was te verwachten en werd ook verwacht door de Amerikaanse geheime diensten . Die interventie was zelf namelijk terroristisch en destabiliseerde de regio . de extremisten nemen dan de macht over zoals altijd en overal het geval is.

Daar deden ze na zoveel jaar het omgekeerde, ze steunden de dictator niet meer, en onmiddellijk was het land weer in de greep van de achterlijke cultuur van islam.
Ongetwijfeld zal het dan weer de schuld van de VS zijn.[quote] De partij die overgaat tot vergaande militaire interventie is verantwoordelijk voor, ik citeer: "all the evil that follows"(internationaal recht)
Die interventie was het schoolvoorbeeld van achterlijkheid.

Citaat:
Kortom: steunen ze een ondemocratisch regime, dan is het hun fout.
Werpen ze het omver, is het opnieuw hun fout.
Het is altijd prijs met die islamitische landen, en altijd iemand anders schuld.
Ze moeten zich met hun eigen zaken bemoeien en helemaal niet interveniëren, tenzij het werkelijk humanitaire redenen heeft .
Ik heb hier nog geen islamitische legers gezien die hun wil met wapens komen afdwingen.(ik weet de reactie hierop nu al)

Waarom hebben Amerikanen voor u het recht om internationaal recht te overtreden?
Dat u hier niets gemerkt heeft van interventies in het midden Oosten en delen van ZO Azië, dat zal best , maar dat is daar heel anders .
wat dacht u van de 10 duizend doden door amerikaanse bombardementen in de eerste fase van de oorlog in Irak alleen al , dat is al meer dan alle aanslagen in Europa en de VS inclusief 9/11, bij elkaar. En dan raar vinden dat er een IS ontstaat.

Citaat:
Interventies waarbij een dictator verwijderd werd, zoals Saddam Hoessein.
Leg nu eens uit waarom dat dan ook weer een slechte zaak is.
Wil ik doen , maar dat betreft wel een volle pagina uitleg.
Wanneer u geen probleem ziet in de grootste misdaad van de eeuw ben ik bij nader inzien eigenlijk al gelijk al klaar.

Citaat:
Neen, hoor.
Hier hebben ze nooit de achterlijke sharia vooropgesteld, waar handen afgehakt worden van dieven.
Ook hier deed men dat . En van dat beleid is nu ook maar zelden sprake in moslimlanden , kennelijk respecteert men Sharia law in de praktijk een stuk minder dan u voorstelt.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden