Los bericht bekijken
Oud 8 juli 2020, 05:21   #47
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Is dit het gevolg van?

Citaat:
Het jarenlange politieke misbeleid waarbij miljoenen euro’s geïnvesteerd werden aan een verkeerd en verloren multicultureel pocobeleid hebben de poten onder de stoelen weg gezaagd, de keerzijde van de ‘goude medaille’. Chaos!
Ik zocht er nog wat over op:

Citaat:
"Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, God is wel op de hoogte van hetgeen zij doen.
En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen……" Koran 24:30-31

Je blik neerslaan betekent niet dat je je ogen constant op de grond moet richten en helemaal niet omhoog kijken. Het betekent je gezicht afwenden wanneer je een minder-dan-netjes-gekleedde man of vrouw op straat ziet lopen in de warme zomermaanden.
BRON

Dat gaat er op de dag van vandaag wel iets anders aan toe precies verwijzende naar wat de meisjes meegemaakt hebben.

Ene zekere Wilders zag het nog anders:

Citaat:
Wij willen geen BLM en islamterreur. Als het julie hier niet bevalt, Ga dan terug naar je ROOTS. Ga je eigen land opbouwen. Ga aan het werk.
p.s.

Ik kom al wel eens aan de kust en het valt daar best op dat de Noord-Fransen (meestal niet de autochtone Fransen) het daar niet al te nauw nemen met of regels van de samenleving of verkeersregels.

Rechtbank veroordeelt Frankrijk: Migranten krijgen meer dan € 10.000,- schadevergoeding

De Franse belastingbetaler(s) zullen 'blij' zijn. (<-- door Sarcasmus mijn alter ego)

Is het Europees Hof voor de Rechten van de Mens totaal de weg kwijt?

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 juli 2020 om 05:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden