Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
Uni dacht dat kwestie van de bewerkingsvolgorde: (vroeger was dat anders geloof ik)
a) eerst wat tussen haakjes staat
b) machten & wortels
c) vermenigvuldigingen & delingen
d) optellingen & aftrekkingen
Op school in een ver verleden was ik niet echt een groot licht bij alles wat met wiskunde te maken had.
Laatst kocht ik nog een boek over Wiskunde. (belachelijke prijs voor een goed boek)
Daar kom ik uit op 216
Op mijn rapport stond dan ook altijd: "Kan het wel maar doet géén moeite en heeft meer interesse voor zijn bankgenote tijdens de les" 
|
Mijn moeder heeft vorig jaar al mijn oude schoolrapporten van de lagere school teruggevonden en ze mij meegegeven.
De punten waren behoorlijk goed maar dat commentaar.........."NN is steeds verstrooid tijdens de les". " NN kan het wel, ze doet haar best maar wordt door het minste afgeleid". "NN dagdroomt in de klas". "NN is er niet bij met haar gedachten". "NN kijkt de hele tijd uit het raam". Enz....
