Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2020, 20:38   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard er geel uitzien hier in whiteyland, het hangt zo mijn kloten uit.

Especially wanneer je beseft dat er hoe dan ook NIKS geel/Asian is aan bvb fellow adoptee(s).

Pls let me explain:

-dat komt binnen met vieze schoenen (die ze niet de moeite nemen uit te doen) waarmee ze lustig doorheen je leefruimte wandelen -hallo hygiene! (Maar ja wat wil je, dat is nagenoeg nooit echt in Asia geweest om zich er van te doordringen dat men daar bij default de schoenen uitdoet binnenshuis.)

-dat bezit niet eens een rice cooker en kookt -net zoals de gemiddelde lambda blanke, rijst met de builtjes in een casserol water (pfffft).

-dat maakt zo eens om de 14 dagen 'bami', zo rap rap wat 'bami noedels' koken, wat steak + broccoli bakken, kant&klare 'bami'-saus erbij om vervolgens met veel 'schwoeng' de Aziatische keukenprinses uit te hangen. "Is't lekker?" (zo met platte Vlaams-Antwerps-achtige tongval)...... pfffffffft echt ik krijg het er dan echt van. Dat kan nog geen rijst te goei koken, maakt kleffe bami uit een pakje.... maar omdat ze er toevallig aziatisch uitziet passeert het (enfin toch bij haar mossel v1 man*).

*Die laatste had haar dan aanvankelijk ook niet uitgekozen omwille v haar kookkkunsten, eerder (<- nee wat zeg ik.. "vooral"(!)) omwille vh hoerachtig voorkomen zo'n ettelijke jaren terug -maar kom, het is hem vergeven. Niet zijn schuld dat ie toevallig een Asian fetish had

Idem wat betreft het (al dan niet) dragen v1 masker. Madam vindt dat feitelijk te lastig (zoals de typische inheemse aboriginal dus) en zal het bijgevolg enkel opzetten wanneer het ongeveer niet anders kan of wanneer de sociale druk bijna geen andere uitweg biedt. Kortom wanneer ze voelt dat jij het eigenlijk wel op prijs stelt van er een te dragen ()

Maar ih begin vd epidemie wel angstvallig -op het paranoide af, wegblijven v enig Chinees restaurant/Chinese wijk. Want "je weet maar nooit he." Maar nu dik 4 maanden later wel staan popelen om 'ne keer iets bij de Italiaan te gaan eten'.

Echt he, gatwijf. Wat is er nog Asian aan u. Enkel het uiterlijk.... Voor de rest ben je gewoon een Antwerps wijf. Zelfs haar kop is net als de blanke dames op blanke wijze fel verlebd -vooral het laatste decennia. HA!

Laatst gewijzigd door bembem : 9 juli 2020 om 20:58.
bembem is offline   Met citaat antwoorden