Licence to kill
Of hoe noemt men dat: straffeloos voldragen en weerloze babytjes mogen vermoorden? Daar komt wat de "liberalen" onder de noemer "vrijheid" proberen te slijten toch op neer? Abortus mag, ongestraft, tot de laatste dag van de zwangerschap. Wie dat probeert te beletten, bijvoorbeeld door abortus op een voldragen kind te weigeren, is wél strafbaar.
De blauwen zijn zo machtsgeil dat ze alle menselijke remmen hebben losgegooid. Denken ze er zo electoraal bovenop te komen?
Beseffen ze wel goed dat ze hiermee de deur wagenwijd openzetten voor nazi-praktijken?
Wat gebeurt er immers met de voldragen babytjes die worden geaborteerd? Draaien ze hen meteen nadat ze met geweld ter wereld worden gehaald de nek om? Of laten ze hen van honger en verlatenheid doodschreien in een gesloten afvalcontainer?
Of mogen die ongewilde babytjes de wetenschap nog dienen als menselijke proefkonijntjes?
Wat gebeurt er met hen nadat ze hun dienst aan de wetenschap hebben bewezen en het overleefden? Wordt hen dan alsnog de nek omgedraaid? Of krijgen ze als een hond een dodelijk spuitje om hen uit hun lijden te verlossen?
Ik ben niet katholiek en heb me meer dan een kwarteeuw geleden uit het doopregister laten schrappen. Mijn afkeer voor de nazi-praktijken die de VLD ten allen prijze probeert door te drukken heeft dus niets met religie te maken maar met beschaafdheid en menselijkheid, met mijn moederinstinct en rechtvaardigheidsgevoel.
Mijn verstand is te klein om te vatten dat moord op weerloze babytjes als vrijheid-blijheid wordt voorgesteld door een machtsgeile politieke partij die nog nauwelijks tien procent van de stemmen behaalde de laatste verkiezingen. Welke onmensen willen in hemelsnaam in zee gaan met een politieke partij die nazipraktijken faciliteert?