Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Of hoe noemt men dat: straffeloos voldragen en weerloze babytjes mogen vermoorden?
|
Wat voor een Pro-Life propaganda is dit ?
De voorgestelde wetswijziging gaat helemaal niet over 'voldragen en weerloze babytjes' maar over het verlengen van een termijn van 12 weken tot 18 weken, wat overigens bij jouw gidsland Nederland al jarenlang het geval is.
De Belgische vrouwen die nu door eender welke omstandigheid buiten de huidige termijn van 12 weken vallen, nemen gewoon een treinticket naar Nederland en ondergaan daar de procedure.
Citaat:
Daar komt wat de "liberalen" onder de noemer "vrijheid" proberen te slijten toch op neer? Abortus mag, ongestraft, tot de laatste dag van de zwangerschap. Wie dat probeert te beletten, bijvoorbeeld door abortus op een voldragen kind te weigeren, is wél strafbaar.
|
Fout. Abortus voorbij de 18e week blijft verboden in dit wetsvoorstel.
En het argument dat wie dat probeert te beletten (met welk recht overigens...

) zelf strafbaar zou zijn zuig je gewoon uit je duim.
Citaat:
De blauwen zijn zo machtsgeil dat ze alle menselijke remmen hebben losgegooid. Denken ze er zo electoraal bovenop te komen?
|
Dit heeft voor geen enkele van de partijen die erachter staan een electorale grondslag. Het is het actualiseren van wetgeving aan de bestaande praktijk, en de 'hollandse'route voor de weinige gevallen die nu 200 kilometer verder toch geholpen worden.
Citaat:
Beseffen ze wel goed dat ze hiermee de deur wagenwijd openzetten voor nazi-praktijken?
|
Het enige verschil is dat er een paar honderd treinticketjes richting Holland & terug minder gaan verkocht worden. Het aantal abortussen zal daardoor geen enkele aanpassing krijgen. Enkel de plaats van uitvoering.
Citaat:
Wat gebeurt er immers met de voldragen babytjes die worden geaborteerd?
|
Wat jij hier suggereert, bestaat niet.
Citaat:
Draaien ze hen meteen nadat ze met geweld ter wereld worden gehaald de nek om? Of laten ze hen van honger en verlatenheid doodschreien in een gesloten afvalcontainer?
|
Stop, stop !!!
Citaat:
Of mogen die ongewilde babytjes de wetenschap nog dienen als menselijke proefkonijntjes?
|
De evangelische Pro-Life beweging in de VS heeft nood aan goede scenario schrijvers. Om lekker melodramatische boodschappen te ontwerpen.
Interesse ?
Citaat:
Wat gebeurt er met hen nadat ze hun dienst aan de wetenschap hebben bewezen en het overleefden? Wordt hen dan alsnog de nek omgedraaid? Of krijgen ze als een hond een dodelijk spuitje om hen uit hun lijden te verlossen?
|
Soylent Green ?
Citaat:
Ik ben niet katholiek en heb me meer dan een kwarteeuw geleden uit het doopregister laten schrappen. Mijn afkeer voor de nazi-praktijken die de VLD ten allen prijze probeert door te drukken heeft dus niets met religie te maken maar met beschaafdheid en menselijkheid, met mijn moederinstinct en rechtvaardigheidsgevoel.
|
Is Nederland dan een land waar nazi-praktijken regeren, en die met beschaafdheid en menselijkheid niets meer te maken hebben ? Botst dat daar dan niet met jouw moederinstinct en rechtvaardigheidsgevoel ?
Citaat:
Mijn verstand is te klein om te vatten dat moord op weerloze babytjes als vrijheid-blijheid wordt voorgesteld door een machtsgeile politieke partij die nog nauwelijks tien procent van de stemmen behaalde de laatste verkiezingen. Welke onmensen willen in hemelsnaam in zee gaan met een politieke partij die nazipraktijken faciliteert?
|
Moord ?
Ken je eigenlijk wel de definitie van dat woord ?
En los van de Belgische strafrechterlijke definitie van dat woord, is Nederland waar dit nu de praktijk is dan een land van
'moordenaars' ?