Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2020, 18:47   #382
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Dat klopt , volledig !!
Toch krankzinnig is het te beweren dat de daders zelf zich opblazen, en zich daarbij zelf beroepen op islam, om dan te zeggen dat het niet islam is..

Citaat:
We hebben steeds gezien dat er een relatie is met wat westerse landen in het Midden Oosten doen. Steeds als landen troepen sturen komt er een reactie.
Nonsens.
Islam al is 14 eeuwen in oorlog met de rest van de wereld.
Islam is een systeem van oorlog.
U ontkent gewoon de werkelijkheid.

Citaat:
I herken groot ontkenningsgedrag in uw redeneringen en ook bij die vent van Amnesty.

Alsof jij ook maar enige authoriteit hebt op dat vlak, en op gelijke voet staat met die voorzitter van Amnesty, die jarenlang zich met mensenrechten beziggehouden heeft.

Citaat:
Ik voel mij niet aangesproken door hem want wat ik zeg is niet hetzelfde als de nuttige idioten zeggen.
Waarom vewondert mij dat niet...

Citaat:
De aanslagen hier zijn simpelweg vergeldingen , dat is wat ik zeg !
Vergeldingen door rechtse moslims die iedere westerling zien als het grote kwaad. Deze moslims rechtvaardigen hun acties voor zichzelf met behulp van hun geloof, de islam.
Zoals gezegd, er is al 14 eeuwen hommeles overal ter wereld waar islam andere systemen ontmoet.
Het is ook ridicuul om elke moslim die een aanval pleegt met een mes, te zien als "een vergelding plegende voor een actie van een buitenlands leger in het Midden-Oosten".
En wat hebben de aanvallen van Shiiten en Soennieten hiermee te maken?
Feit is dat islam leidt tot geweld.

Citaat:
Ik zal dit later nog verder onderbouwen.
Heeft u dan al iets onderbouwd?
Ik zie u van alles ontkennen, vragen ontwijken, moslmsprookjes verkopen.
Qua onderbouwing niets, helemaal niets.