Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2005, 21:57   #5
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457
Vandaag gelezen dat ze nu overwegen om accijnzen te heffen op kerosine. Alé, het komt er op neer dat onze vliegtuigtickets tussen € 5 en € 10 duurder zouden worden.

Nu hoor ik van vrienden collega's dat de eerste CO2 taks in de bus valt. Met deze nieuwe taks wordt een bedrijfsvoertuig dubbel zo duur in taksen. Waar je vroeger € 450 betaalde aan taksen zal voortaan € 900 zijn per jaar! (50% verhoging). CO2 of niet, het maakt me niet uit welke naam ze er maar aan geven, maar zomaar een taks verdubbelen onder het motto ons milieu is nog steeds voor mij dieverij!

Dan val ik op de website van de fortisbank.... indexering van de prijzen van kluizen. Huurprijs voor een bankkluis gaat van € 21 per jaar naar € 32 per jaar. Eventjes 55% prijsverhoging.

Denken de overheid en de banken wij geld schijten of wa? Ik zou graag eens willen zien dat onze inkomens die spiraal aan belastings- en prijsverhogingen zou volgen.

Het is alsof ze elke dag iets nieuws uitvinden. Onze koopkracht is op den duur NUL.
En dan hoor je kwieties die hier beweren dat alles och zooo goed gaat in België.

Ik ben hier stillaan volledig mijn schep aan het afkuisen en als economische vluchteling mij ergens anders gaan vestigen. Au revoir la Belgique.
U hebt wel echt geluk... Er zullen niet veel forumgangers U gaan tegenhouden, denk ik

Laatst gewijzigd door Chipie : 14 februari 2005 om 21:57.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden