Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2020, 22:23   #4
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Je moet weten MH.. een traditionele Korean man is er het manneke, drinkt, paft, gaat naar de hoeren (veelal gebeurt dit zelfs in groep na het werk), & commandeert zij vrouw ih rond. Slaat haar zelfs.

Het is een andere cultuur. De vrouw heeft (had, vooral) daar bijna niks te zeggen.
En het is er een -like I said, een alg. publiek geheim dat former adoptees de vrucht zijn van sletten & in nogal wat gevallen ronduit hoeren.

Een tip: leer hun schrift..... je zal merken dat eens je er wat vertrouwd mee bent, bijna overal ih straatbeeld verwijzingen zijn naar oorden v ontucht. Allemaal voor de koreaanse man uiteraard. De vrouw moet braaf thuiszitten, met de schoonmoeder -waar ze het slaafje van is, het huishouden beredderen. Braaf haar kweek houden en kinderen baren.

Ik zou zeggen wees blij dat ze je ooit afstonden vr adoptie. Het is nl. geen pretje daar ih weeshuis op te moeten groeien. Naast the burden van armoede dragen zij vaak nog eens het stigma van hoerenjong met zich mee. Omdat het -zoals ik reeds vertelde, grotendeels geen echte weesjes waren....

Dus tja, stap van uw naieve wolkje zou ik zeggen. Nothing happened there for a coincidence. It was all written in the stars that children like us would face a harsh predicament in whiteyland.

At least here the white-washed 'Korean' can koester the hope/dream she was some kind of cinderella. Longing for her beloved biological mother she keeps on dreaming and dreaming.

Until she awakes & realises it was one big DREAM.

Just forget about Korea. They will never give you back your childhood.
All they see is the child of a former WHORE!

Laatst gewijzigd door bembem : 14 juli 2020 om 22:29.
bembem is offline   Met citaat antwoorden