Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2020, 23:06   #442
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Mijn punt is duidelijk , geen aanslagen in het westen door moslims uit het land met verreweg de meeste moslims ter wereld. Waarom niet ??? het zouden er juist meer moeten zijn, wanneer je geloofd in de islam verklaring. maar de islam biedt hier dus geen enkele verklaring.
Als iemand zich opblaast met de woorden "allahoeakbar", dan heb ik geen andere verklaring nodig.
Ik vind het gewoon stupide om dan te gaan zoeken naar andere verklaringen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
CIA 's Micheal Schreuer gaf 6 verklaringen in die link
En die andere US special agends verklaarden "they feel a sense of outrage against the US, They identify with those who oppose oppressive regimes , they identify with the Palestinians.
De Palestijnen is ook zo'n zever.
Dat gebruiken ze alleen om een drogreden te vinden, het is niet dat die landen echt de Palestijnen helpen.

En dat verhaal van kwaadheid tegenover de VS, de VS hebben dat misschien geloofd, maar Frankrijk steunde bijv. de Irakoorlog niet.
Toch is Frankrijk een van die landen waar meest van al aanslagen gepleegd werden door moslims.
U braaf afzijdig houden is dus zeker niet de boodschap.
De islam, die doordrenkt is van oorlogszuchtigheid, beschouwt dat als zwakte.