Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2020, 18:31   #109
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Knuppel blijft bij haar beweging.
Het is panda die maar één soort Vlaams-nationalisten erkent. Ik begrijp heel goed waarom.
Wel... neen eigenlijk.
Tot hiertoe dacht ik dat er 1 vlaams-nationalistische partij was. En dat denk ik nog steeds : dat is de rol van N-VA. Ik zie er geen andere in het bestaande spectrum.

Die andere partij waar je het zo graag over hebt en die je er steeds om onduidelijke redenen wil bij sleuren draait enkel rond de jacht op de makak dus valt totaal buiten de scope van de discussie.

Maar nu zijn we dieper aan het graven, en dankzij jouw bijdrage leer ik nu dat er ook 'oprechte' en 'onoprechte' vlamingen zijn. Nergens las ik dat dit slaagt op onderhorigheid aan deze of gene partij. Dus het is een blijkbaar een generiek verschil, tenminste als jouw (nogal revolutionaire) theorie klopt of toch enige grondslag zou blijken te hebben.

Vraag die zich opdringt : hoe kan men de 'oprechte' vlamingen herkennen, en de 'onoprechte' idem dito.

Iedereen van de ene club een geel/zwarte ster op zijn vest naaien ?
De anderen een insigne met de officiële en dus enig echte Vlaamse Leeuw ?

Problems, problems...

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden