Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2020, 19:44   #118
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Hoezo? Er wordt nu zonder de PS onderhandeld. Als die onderhandelingen niet lukken, dan moet de PS geen zwartepiet doorschuiven.
PS wil meer geld van Vlaanderen .... Wil de "voor alles" geldstroom naar het Franstalig landsdelen herzien en AAAAAANVULLEN met nog meer bij wet verzekerd geld van uit Vlaanderen voor de Franstaligen!!!
Dat is wat de PS maffia wil!!!!!

Dat er nog iemand van de in Vlaanderen verkozen volksvertegenwoordigers zou willen wil neerbuigen door de knieën gaan voor het PS dictator gedoe is gewoon totaal onaanvaardbaar. PS wil geen regering als het niet alleen hun goesting is....sjoemel merk België op zen best

PS steld dat ze geld nodig hebben door de corona Virus, Is er dan géééén corona virus in Vlaanderen misschien dat Vlaanderen miljarden zal kosten!!!
Terwijl alle steun en subsidies van uit EU naar de Franstaligen gaan!!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 juli 2020 om 19:47.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden